Digital Marketing
Η διαφήμιση στο internet τύπου Pay-Per-Click σε Google και Facebook εξασφαλίζει στην ιστοσελίδα σας άμεση αύξηση της επισκεψιμότητας ή ενδυνάμωση του brand name της επιχείρησης σας με κόστος προσαρμοσμένο στο budget σας.
Δημιουργία και Διαχείριση Διαφήμισης PPC
Δημιουργία ΚαμπάνιαςΔημιουργία της διαφημιστικής καμπάνιας συνθέτοντας τα επιμέρους στοιχεία όπως, λέξεις κλειδιά, διαφημίσεις με κείμενο και εικόνα, κόστος ανά click κ.α. |
Διαχείριση ΛογαριασμούΕφαρμογή βελτιώσεων πάνω στην υφιστάμενη διαφημιστική καμπάνια σε σημεία που βελτιώνουν τον αριθμό προβολών και μειώνουν το κόστος. |
Στόχευση ΠελατώνΑνάλυση του κοινού που θα προβάλλονται οι διαφημίσεις και στόχευση τους με την χρήση στοιχείων όπως επιλογές αναζήτησης, ηλικία, φύλλο, τόπος κατοικίας, ενδιαφέροντα κ.α. |
Μέτρηση ΑπόδοσηςΠαρακολούθηση απόδοσης διαφημίσεων και συλλογή στατιστικών. Χρήση των μετρήσεων και αναπροσαρμογή της διαφημιστικής καμπάνιας με στόχο την βελτίωση της. |
![]() |
![]() |
Η διαφήμιση στο δίκτυο της Google εξασφαλίζει άμεση αύξηση επισκεψημότητας προβάλλοντας την ιστοσελίδα σας στην κορυφή της μηχανής αναζήτησης και σε ιστοσελίδες τρίτων υψηλής δημοφιλίας. Με το 70% των αγοραστών να αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω της μηχανής αναζήτησης η διαφήμιση στο Google αποτελεί τον πιο αποδοτικό τρόπο διαφήμισης σήμερα. Η δημιουργία διαφημιστικής καμπάνια στο δίκτυο της Google περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που θα πρέπει να πραγματοποιηθούν έτσι ώστε το διαφημιστικό σας μήνυμα να φτάσει σε όσο το δυνατόν περισσότερο και πιο στοχευμένο κοινό με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. |
Βάση της δομής του το Facebook επιτρέπει στους διαφημιζόμενους την προβολή διαφημίσεων σε όσο το δυνατόν πιο στοχευμένο κοινό, στόχευση που χρησιμοποιεί στοιχεία όπως η ηλικία του χρήστη, ο τόπος κατοικίας, τα ενδιαφέροντα του και πολλά ακόμα. Η δε λίστα στοιχείων διευρύνεται συνεχώς. Με αυτό τον τρόπο οι διαφημίσεις μπορούν να προβληθούν στο κατάλληλο κοινό με ακρίβεια που αποδίδει. Κανόνας στην διαφήμιση στο Facebook είναι τα διαφημιστικά μηνύματα να δημιουργούνται με τέτοιο τρόπο ώστε να κεντρίζουν το ενδιαφέρον του χρήστη ποικιλότροπος ενεργοποιώντας το ενδιαφέρον ή ακόμα και το συναίσθημα του χρήστη. |